Tvätt,tvätt och åter tvätt

igår hade jag tvättstugan hela dan!..fick ta 2 pass i rad för att hinna med allt som blivit liggandes med.
från kl 12 till kl 7 höll jag på, med feber och allt! men nu är allting rent iallafall..WTB tvättmaskin!!
Nu har Andreas fått feber med och snart blir det väl Minervas tur om vi har otur!..hon gnager ju som attan på allt och alla så nog är det tänder på väg med och det kan ju ge feber om inte annat.
På fredag börjar Bob i skolan igen så då är det officiellt slut på sommaren, så nu är det omvändning av dygnet för hans del!
Inte nu till helgen men nästa ska Bob till tandläkaren i Stockholm så då kanske, men bara kanske åker jag med!..jag blir så otroligt nojig av att åka buss med henne, tänk om hon bajsar, tänk om hon skriker tänk om ditt och tänk om datt! Så jag ligger lite lågt till på torsdag hur jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0