tvättdag

idag blir det lugnt och snart är det dags för tvättstugan"suck" ett ont måste!
Vår tvättstuga har typ ingen ventilation så det är som en bastu där inne och blir imma överallt efter 1-2 tvättar. Men kläderna blir ju rena iallafall.
Hade fått föräldrapenning för 4 dagar mindre än vad jag ska som om jag inte får lite redan som det är! Men efter att suttit 20 min i kö så ska det ordnas upp inom några dagar. Skönt dom kan vara snabba ibland iallafall! faktiskt har alltid Försäkringskassan varit snabba för mig, värre var det för Andreas som fick vänta dubbla handlingstiden nästan!

Imorgon blir det öppna förskolan igen kl 13 och onsdagen därpå är det dags för BVC igen och 5 månaders sprutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0