Nostalgi

suttit och läst igenom bloggen tiden innan Minerva kom när jag gick i väntans tider! Visst saknar man känslan att ha en bebis i magen såklart men det kommer väl ett tillfälle till om ett år eller 2:) Man var väldigt optimistisk dagarna innan att nu kommer den,nu kommer den etc. citerar ett inlägg om min syster
 "Syrran berätta att när hon blev igångsatt med sin dotter skulle hon vara där halv 8 med och 8 började dom och bebis kom på kvällen!..ushja, snabbare bebis vill jag ha!"
 Men det fick jag inte! jag som också kom in kl halv 8 på morgonen men min kom minsann inte förens dagen efter 03.37..tänk om man vetat det då hur lång tid det skulle tagit :) jag som tyckte såå synd om min syster.
Kommer ihåg jag trodde att jag skulle ha bebis runt 2-3 på eftermiddagen rean om inte tidigare men tji fick man!

Såg även en bild på mitt snygga kök som var skinande rent på den tiden!..Nu kan jag säga att det inte varit så värst rent å 4 månader men man får ta det som det är med en bebis i huset :)

 Igår kväll vaknade Minerva titt som tätt och skrek, tack och lov somna hon om efter att fått tutte varje gång men tror hon kanske hade lite ont i magen efter gröten. Efter 2 timmar lugnade det ner sig dock och hon kunde sova lugnt. imorse vakna hon när Andreas gick upp kl 06 och vi var uppe till kvart över 7 då somna hon om och har sovit en dess med ett kort uppehåll på 20 min med tuttning. Men hon behöver sova lite snuttan. Idag blir en lugn dag. typ affären bara..regn är på väg och hoppas på lite blixt och dunder med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0