charmör nr 1

Minerva lyckas charma alla hon ser den lilla smöraren! Idag på bussen till A6 satt det 2 "tuffa" tonårstjejer och snackade högt, svor och var allmänt störiga tills en av tjejerna såg att hon var iaktagen!..oooooh kolla bebisen! guuuuud sååå sööööt! Kolla vilka fiiiiiina ögoooon ÅÅÅÅÅÅÅH!
Minerva kan smälta många hjärtan hon :)

På A6 köpte jag en hår trimmer för jag tänkte göra Bob snygg inför skolan imorgon men till min stora besvikelse fick jag detta svar = åhh neej..jag har slagit vad med mina kompisar att inte klippa mig på hela lovet...
jaha det var den trimmern det!..men nästa vecka åker håret bort!

Imorgon bär det av till Stockholm då! spännande men det går nog bra i bussen!
Telefonskan för swebuss sa att om det inte finns 2 platser lediga och ingen vill flytta sig skulle jag säga till farbror chaufför
( eller tant chaufför) så skulle dom se till att någon flyttar sig!.. Det var ju ett av oros momenten att det inte skulle finnas 2 platser bredvid varann! och tvivlar starkt på att någon vill ha Minerva bredvid sig ;p förutom jag då!

jag ser jättemycket fram emot att åka nu och jag är glad att jag fick ärslet ur vagnen och bestämde mig!

jaha då blir det ingen uppdatering förens på söndag kväll och ska försöka komma ihåg att ta med kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0