baka baka liten kaka

ryggvärken gick över efter några timmar igår med ipren och tigerbalsam tack och lov! Idag ska vi på kalas hos Minervas farfar Kalle där vi ska grilla! Har precis bakat mina supergoda vaniljbullar som jag ska ta med så nu luktar det supergott i hela lägenheten!. Har köpt en babyvakt på tradera som borde komma idag, på tiden kanske ? lite jobbigt att bo i etage lägenhet och inte höra henne om hon vaknar när jag är nere i köket. Lite bra timing idag då hon somnade efter jag satt degen och sov fortfarande när jag skulle baka ut den, lite nojig att hon skulle vakna spetsade jag öronen på topp och skyndade mig med baket. När dom var klara för plåtjäsning gick jag upp och precis då började hon röra på sig och sitt berömda "snurra till mage ja vad kul,nej jag menar usch va hemskt" Så slapp hon bli ledsen på allvar för att ingen var där och vände tillbaka henne! Köpte en låda med baby leksaker på tradera som kom igår. 2 favisar har hon fått redan! en djurbok i tyg med något prassel insytt så den prasslar när man rör den (hej då chipspåse) och en clowndocka som bjällrar..sen var det massa annat smått och gott med som hon inte fått testa än. Måste införskaffa grind snart också..är nog inte många månader kvar innan snuttan kryper omkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0