vår vår vår

jätteskönt ute ca 22 grader varmt! inte illa. idag åkte jag och Minerva till zandra och Jessica och hälsade på..bebis Johan också såklart! han har blivit så stor nu, längtar tills Minerva kan sitta själv med etc :)
Var skönt att komma iväg några timmar och Minerva skötte sig exemplariskt!
Hoppas jag får lite mer sova tid inatt för det kan jag verkligen behöva.
imorse runt 5 bröt jag ihop efter 2 timmars snuttande och Andreas fick ta henne på bröstet istället. kommer ihåg jag hann oroa mig i 2 min att hon skulle ramla ner från hans bröst sen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..sov väl 1 timma tills hon bestämt det var dags för sitt tutte gnäll igen men var riktigt skönt att få sova utan henne på/brevid sig.
Nu ska vi äta mat sen blir det en timmes data tid för mig innan det är dags att knyta sig!..Bones kl 20 får man ju inte missa!
Fast oftast somnar jag mitt i programmen nu för tiden dock.

Just ja ska bara berätta om Minervas leksak!
Av sin moster har hon fått lite leksaker som syrrans kids hade som små. En är en gul björn som låter och snurrar lite! Minerva som redan börjat greppa och sträcka sig efter saker har jättekul med den, Hon lyckas slå på den så den slår henne i ansiktet och hon jollrar glatt varje gång!
Hon har också fått en ny mobil att ha ovanför sängen av Farmor men den har hon inte hunnit utforska än då björnen tar all uppmärksamhet för tillfället!
Här är hon med björnen fast för tillfället var pappa roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0