Mariyamas dikt!

min systerdotter skrev en så fin dikt om Minerva idag :)

En kusin har jag fått, oj det gick snabbt som ett skott.
Minerva Isabella blev hennes namn, 
jag kan inte vänta tills jag får hålla henne i min famn.

Annsofi är hennes mor
och Bob blir som en extra bror.
Andreas är hennes far
De går med henne alla dar

Lilla Minerva hon är söt,
men än kan hon inte ens knäcka en nöt
Men mjölk kan hon dricka, 
det är bra hoppas hon inte får hicka,
nej det borde hon inte ha

Det var allt från mig den skickar jag nu till dig! :)

Visst är hon duktig!! :) kram på dig Mariyama!

igår blev det inget bebis johan besök iom att han var lite förkyld och är dumt att ta några risker så här i början.
Minerva har fått lite fel dygnsrytm nu! vaken flera timmar på natten och sover som en stock på dagen!.
På tisdag kommer BVC på hembesök och väger henne, hon börjar bli lite knubbig så det är ju bra :)..mina bröst håller på att sprängas dock av all mjölk produktion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0