ännu en natt..

Inte mycket har hänt under natten, lite mer av slemmproppen kom ut och har sprungit och kissat minst en gång i timman! lite ont här och där som inte resulterat i något mer.
9 dagar över tiden och väntan är hemsk som vanligt. imorgon kl 9 blir det barnmorskan iallafall och nu borde jag nog vara öppen annars blir det att boka tid för igångsättning. Riktigt envis liten rackare där inne som inte förstår att det är bättre här ute, eller det kanske det inte är iofs ?.

Drömde att jag skulle kamma mig och var så tovig så halva håret åkte av, fick mig att inse att det iallafall kanske är dags att färga om det..har inte färgat det sen jag var i stockholm och det var i slutet av nov 0o. och inte såå snyggt med mitt blonda råttfärgade hår som växer ut ><
Blir att köpa färg idag så jag ser respektabel ut inför min bebis!. stackarn blir väl jätterädd annars!

Imorgon kommer min systers andra son, 14 åringen och ska vara här över påsklovet. bra timing när det är dags för BB och allt!
2 tonårs killar ensamma i 1-2 dar ! Tur att det är datorerna som lockar ändå så behöver inte vara direkt orolig :)
Är nog mer orolig hur det kommer se ut i mitt snygga kök när jag kommer hem dock! Jag är sjukt stolt över köket faktisk! Det är sånt där lyxkök med inbyggd micro+ugn i skåpet typ och svarta ugnsplattor!. Andreas har vart med och byggt köket när det var hans mamma som bodde här ( vi tog nämligen över deras etagelägenhet när dom flyttade till nybygget här i jönköping ). 5 rok ( egentligen 4 men data rummet är en ombyggd klädkammare med fönster och allt! )..6400 i hyra, i Stockholm betalade jag 5500 för min 3a som jag bodde ensam i, och det var ute i ghettot Vårberg medans denna i jönkping ligger inne i stan!..lite skillnad på priser :)..Så nu känner jag mig lyxigt rik fasten jag egentligen är fattig som en kyrkråtta :) 5k i månaden är ju inte en höjdare precis men jag står för mat + hushåll och andreas för räkningarna så det funkar perfekt :)..
Här är en bild på "mitt" lyxiga kök ( kallar det för mitt för det är ju ändå bara jag som städar och lagar mat! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0