1a April

Blir det ett april skämt jag har i magen måntro ?
Just nu är det väldigt lugnt dock så verkar inte som det.
Imorgon är det dags för läkar besök och hinnsvepning om jag är öppen så bebis till helgen om jag har tur!
Inatt har jag drömt väldigt mycket om dödan ( pga tidigare inlägg) men för en gång skull var inte min lilla bebis inblandad iallafall.
Men igår när jag skulle sova fick jag värsta nojan att den dog. Den hade lekt med mig en lång stund där i magen..Sparka på min hand..bort med foten..sparka igen etc Sen så slutade den och låg helt blickstilla, med benet hårt tryckt mot min mage..hur jag än petade och höll på rörde den sig inte!! Fick till slut lägga mig på sidan som den inte gillar att jag gör och då blev det lite buffar och puffar : )..Efter det lät jag den sova igen!
Men usch vad man nojar upp sig hela tiden !

Skulle vattnet gå idag och jag ringer till Andreas kommer han nog inte tro på mig ><
Men han skulle nog inte klaga om det blev en liten 1a April bebbe minsann.. mitt lilla april skämt kallade han bebisen nu på morgonen 0o

Hockey ikväll!!! HååååVeee Blåååå ( börjar bli bra på det där, inbiten AIKare som jag alltid varit ><)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vafan man får ju vänta en jätte lång tid ju säg åt den att komma ut nu :)



Och ush inte hv..d skall ju vara AIK för alltid :)



///Jörgen aka Lallare aka allt annat möjligt.. :)

2009-04-01 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0