och sjuk igen...

Finns det någon ände på dessa sjukdomar ? När Minerva blev frisk blev jag sjuk. Ont i halsen feber huvudvärk och sånt som hör till. Och nu har Minerva diare. 3 bajsblöjor på morgonen som i stort sett var vatten.Fast hon äter iallafall så allvarligt är det nog inte.
Får se det på den goda sidan att vi lär ju vara friska nästa helg iallafall när Veronika och jenny kommer! Sol står på aftonbladets prognos med, och 21 grader varmt!! hoppas det inte ändras under veckan!

Dagis går över all förväntan jättebra! Både tisdag och Onsdag fick jag gå hem i 2-3 timmar och det hade gått jättebra för Minerva där. Så skönt. Hon verkar trivas bra och har inga problem att bli buren av fröken när hon behöver lite tankning :)
Tors var ju röd dag och fredagar är hon ju ledig så det var ju passande nu när vi är sjuka igen. Dom här 2 dagarna jag fick gå hem tog jag det lugnt och bara njöt av lugnet! nästa vecka ska jag städa och sånt tänkte jag. rensa lite i garderober etc. Sen på fredag kommer dom! oh vad jag längtar. Hoppas Minerva sover bra på natten så Andreas inte ringer hem mig från krogen för här ska festas!!

Nu ropar Minerva från rummet lite missnöjt så ska gå in och hålla henne lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0