Mors dag

Igår blev det en heldag milt sagt! Först det där med förstoppning och parken jag skrev om igår och sen gick vi och åt taco buffe inne i stan. Det var mycket uppskattat även av Minerva..

Här är vi på restaurangen


Efter det gick vi upp till Andreas mormor och morfar vilket tog 45 minuter. Minerva ville också gå en hel del och gick upp för en lång lång lång backe själv..


Hon gick bredvid oss utan "bakslag" då hon brukar välja att gå tillbaks istället och bara ett fåtal avstickare när hon hittade en abrunn eller blomma tex.

Till slut var vi framme hos gammelmormor-gammelmorfar och dom bor ju i hus så trädgård finns! Var lite svårt och ovant att gå på gräs men det gick bättre och bättre :)






Fika blev det idag också och kakor är mums!


halv 5 var vi hemma igen och då hade jag tvättstugan. Var länge sen jag var så slut så upp och ner 3 trappor till tvättstugan en gång i timman var ingen hit precis.. Minerva somnade vid halv 8 och själv blev det ingen sömn förens efter 22

Nu är Minerva på dagis så jag har lite egentid i 3 timmar. lyxigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0