Besök från Storstan!

Så då var helgen över och Veronika o jenny borde vara framme i Stockholm exakt nu typ. Det har varit jättekul i helgen och utgång blev det både fredag och lördag! Vi började fredagen med fest hemma hos mig med diverse människor. Minerva njöt i stora drag av uppmärksamheten fram tills hon stupa i säng. Efter 23 någon gång drog vi ut till Harrys för mingel och dans ( och öl såklart!) Andreas var hemma med Minerva och hon hade vaknat runt halv 12 och skrikit en timma innan hon somna om!. Men väldigt tacksam att jag inte blev hemringd :) halv 3 var kvällen slut för min del och hann med ett fåtal timmar sömn innan Minerva vaknade.

Lördagen tog jag,jenny och Andreas en promenad till stan med Minerva för att äta fyllemat på mac donalds. Hann med systemet för att fylla på förådet lite med cider och öl och planerna var en lugn hemmakväll. Hockeyn kollade vi på och medans vi satt där skämta vi lite om att det vore kul o gå ut igen! Bob var snabb med att ställa upp som barnvakt ( mot betalning såklart den utpressaren!!!) Så det planerades lite och att han skulle ringa hem mig om hon vaknade. Sen kom Veronika hem som hade varit på A6 med hennes Jönköpinssläkt och hon var för bakis att gå ut igen så där blev det en till barnvakt! Så jag och Jenny gick ut runt halv 9 då Minerva somnat och det blev först en pub med billig öl och sen något större ställe med musik efter det. Vi mötte upp några killar jag så fint kallar Jennys och Veronikas ragg! och jag har nog inte skrattat så mycket på länge! Har några smarriga bilder på Jenny som tyvärr är censurerade för internet :)
Kl 01 kom jag hem och då hade Minerva vaknat precis innan och Veronika hade gått runt och myst lite och när hon la ner henne igen somnade hon om direkt! helt perfekt :)

Så nu har jag fått min dos av uteliv och klarar mig några månader till nu! Imorgon är det dagis igen för Minerva och själv behöver jag nog några dagar att ta igen mig..

Avslutar med en bild av Minerva på dagisgården och sen en bild på hennes sargade näsa ( stackarn, men det börjar nog läka nu!)





Hittade alltså kameran igen! Den hade hon så snyggt puttat ner bakom sängen med diverse kläder och fjärrkontroller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0