Sommar!

Eller inte direkt men varmt iallafall! Idag gick vi till ica maxi och nu på eftermiddagen var vi och hämtade ett paket med kläder jag köpt på tradera. Hon bodde här i Jönköping så hon svängde förbi Willys. Smidigt och så slapp man ju frakten! Blev en overall ( jaja blir varmare nu men 20 spänn för en overall är inte fy skam! blir ju lite kallare igen så en månad kanske hon kan ha den. Sen ett par rosa gympadojor, ett "laban" set ( långarmad + byxor) Ett till par byxor och en rosa luvtröja. Allt i storlek större så hon kan ha det ett tag. Tradera är super när barnen växer så det knakar och bara har kläder ett kort tag!

Idag när Andreas kom hem och gick upp för trappan så kom Minerva i full fart skrattande mot honom! Oh vad glad han blev!..Tills hon fortsatte förbi honom in till sitt rum.....
Var nämligen så att jag gömt mig där för att skrämma honom men Minerva såg mig såklart! trots mitt hyssjande avslöjade hon mig ändå ;p

Minerva har som sagt börjat klättra upp på allt hon ser och här är hon i full fart att klättra upp till fönstret! Längre än så kommer hon inte dock men med lite tandagnissel så lyfter mamma upp henne såklart!



Här är Minera ute i solen!





Nu är hon på väg upp för fåtöljen igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0