Nu kommer filmen!

Nu har jag lyckats filma när Minerva går iallafall! var i förrgår när vio tog dom andra korten jag passade på. Men fort som attan fram till kameran såklart. Synd att vi inte har så stort minneskort så filmen tog slut annars hade vi fått följa med Minerva tillbaks genom rummet igen! i hennes egen vju. Scary med TVn för den flimrade inte i verkligheten!

http://www.youtube.com/user/MsTrulsa?feature=mhw4#p/u/0/o1getKXInpA

Minerva vägrar fortfarande att gå i skor så blir bara enstaka steg men vi tränar på.
Vet inte om jag skrev det men Minerva har börjat springa med! fast mer gå fort för hennes del men det är riktigt roligt tycker hon. Sen har hon även börjat krypa baklänges med en väldans fart, tills hon dimper in i väggen och blir ledsen för att hon inte kommer längre ;)

Så här snygg är min dataskärm efter att lilla damen varit i farten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0