Jobbig, jobbigare, jobbigast!

Det är bara en bråkdel av vad Minerva är dessa dagar!
Ett humör som heter duga och en vilja som är svårt att stå emot. Får hon inte det hon vill ha och jag säger - aj aj eller nej eller farligt eller vad det nu kan vara så blir hon jätteilsk och börjar skrika. Sen är hon där igen och försöker igen och samma visa igen.
Finns det en 11 månaders trots är hon nog där just nu! Så är hon ju sjuk med så hon är extra klängig med och ska vara med mig ( helst på mig) konstant. Just nu är jag så trött så trött att jag bryter ihop vilken dag som helst. Ska få ta ett bad sen ensam och jag längtar såååå mycket efter att få vara själv i 20 minuter! Andreas försöker hjälpa så gott det går men med en mammasjuk bebis är det lite svårt! Just nu leker hon med telefonen ( satt knapplås på så hon ej kan ringa random person) så jag får en snabbis framför datorn.

Dagis är klart nu och det blev solstickans förskola! Är ett stort dagis med 5 avdelningar och den Minerva ska gå på är utvidgad syskongrupp 1-5 år.
Så den 3e maj börjas det.

Nu står hon här och gnäller igen och vill komma upp så får avsluta här då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0