Ja må han leva!

Så fyller Bob 18!.. Men det är väl inget..muttra han nu när jag gratta honom...
Nej för någon som inte dricker alkohol kanske men jag kommer minsann ihåg att det var min STORA dag när jag fyllde 18 ;p..20 kanske var större iofs då jag hängde på bolaget samma dag jag fyllde år ;p
Men nu är han officiellt vuxen men det tyckte inte han dock!
Ingen öl ville han ha till middagen heller utan det är fanta som gäller! Fast det ska jag väl vara glad över iofs! Hellre ha han hemma framför WoW än att oroa sig för att han ränner ute och gör dumheter ;p
Nu håller jag på att baka veckans bröd och gör tårtan samtidigt. På menyn står det kyckling med uncle ben sås och ris då Bob har fått bestämma vad han vill ha. Lyxar till det med fetaost sallad också!

grattis igen Bob!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hälsa grattis! :D

2010-03-21 @ 20:52:22
URL: http://wagenius.blogg.se/
Postat av: Annsofi

Han tacka men kom inte riktigt ihåg dig ;p..Ni har faktiskt träffat varandra en gång när ni var 5 år :)

2010-03-22 @ 11:51:09
URL: http://tildakvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0