Utslagen!

Minerva är verkligen helt slut efter dagarna nu :)
Igår slocknade hon kl 19 och sov tills 8 imorse, Visst vakna hon till men med tutten i munnen somnade hon snabbt om igen!
Nu är det bara tutte på natten,när hon vaknar och när hon ska sova lunch och så sova för natten. Inget däremellan och det funkar bra! Hon har fullt upp så hon hinner inte ens tänka på det :) Desto mer mjölk blir det såklart när hon väl ska sova då jag fortfarande producerar massor!

Idag är Essa hemma hos en nyvunnen kompis han lärde känna i parken i söndags. Vi träffade dom i stadsparken igår med så då bytte dom nummer och bestämde att Essa skulle dit och leka idag. Dom bor bakom Willys så är väldigt nära med :)
Mariyama underhåller Minerva och jag tvättar och städar. Skönt med en hemmadag. Vi var visserligen i parken en halvtimma imorse efter vi handlat och blir kanske en stund efter maten sen ikväll med.
Imorgon ska det tydligen bli regn men det kan behövas lite svalka i värmen!

Igår i stadsparken var det sjörövardag och det bjöds på sångföreställning och skattjakt. Skattjakten höll på i ca 45 minuter och den var runt hela stadsparken man skulle gå i en klunga till varje ställe. Skatten var en liten låda med "guldstenar" och efter att ha ropat ut 4-5 ggr att " jag tar skatten och ni får hmm möglig ost"...jag får skatten, ni får bla bla bla" osv trodde man ändå att till slut skulle han säga "ni får GLASS!! eller GULDPENG!!!  men icke sa nicke..ingenting fick dom..så var många ledsna miner från barnen efteråt..Var lite dåligt tycker jag.
Annars var det trevligt i parken och vi kom hem lagom till att laga middag. Sen somnade Minerva som jag redan skrivit om.

Imorgon är det föräldrafika i stadsparken om inte regnet kommer annars vet jag inte riktigt vad vi hittar på, det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0