Snorigt värre...

Så här snygg ser Minerva ut under näsan var 5e minut om inte oftare...


Idag ska jag trotsa snorandet och promenera till biltema för att köpa myggnät till fönstren så jag vågar ha dom öppna! Sen blir det nog ikea för väggkrokar och hörnskydd för bord etc. Klarar inte av en dag till inne med Minerva. igår var nog den jobbigaste dagen jag varit med om! Vårdcentralen sa det nog var virus så ge alvedon och avvakta typ. Allmäntillståndet är nu bra hos damen förutom näsan som rinner konstant då. Själv har det börjat klia i halsen så hoppas det inte blir något här med.
Nej nu ska jag göra oss färdiga för avgång då Minerva is all over me så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0