nytt bloggutseende!

Trixade lite när Minerva sov med att göra en header. Slutade med att jag fick helt byta tema på bakgrunden då den svarta inte funkade med min header. Tror jag fick göra om headern 15 ggr innan storleken och allt blev ok ;p jag har 0 koll när det gäller sånt här haha. Nu blir nästa projekt att få bort "tildakvasthilda" över headern men det får jag googla en annan dag :)

Imorgon blir det picknick i parken kl 10! Går nog upp redan vid 9 då jag känner min  lilla dotter som ska ut så fort hon bara kan :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Heej på Er!



Har ni det bra?

Hoppas på en picknick eller två när vi kommer hem =)



Kram

2010-06-16 @ 21:09:55
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0