Lördag

Grattis prinsessan får man väl säga! glad jag inte bor i Stockholm längre ;p

Har inte hänt så mycket här hemma. Mer än att vi försökt vara ute så mycket som möjligt då det är det Minerva tycker bäst om! Nu är vi hemkomna från A6 där vi köpte krokar till hallen och letade sandaler till Minerva. Hittade ett enda par i hennes storlek och dom var inte ens fina så det får bli tradera istället! Enklare att shoppa hemifrån ;)

Minerva roar sig just nu med att dra ut alla mina kläder från min garderob. Det gjorde hon igår kväll med och sen satt hon i ett berg av kläder och njöt...jaja så länge hon har kul så :)

Om 2 veckor kommer Mariyama och Essa hit om jag står ut med att vänta sålänge! Minerva går sista veckan på dagis och efter det blir det tufft att roa henne hela dagarna i ett!. Bob åker till Stockholm på midsommarafton och stannar i 9 dar så det blir riktigt tomt här hemma. oj oj oj vad Mariyama ska få jobba med Minerva! Bra att hon tycker det är kul dock ;p Mariyama är ju 14 år nu och i den åldern älskar man ju småbarn! och när det är en kusin blir ju bara grädde på moset;p..Essa brukar tröttna på Minerva efter ett tag haha

Kommentarer
Postat av: Mariyama

haha jaaaaaaaaa jag längtar redan tills vi kommer önskar vi hade kunnat komma tidigare. :D :D jaja får väll vänta 2 veckor :( men när den tiden har gått så behöver jag inte vänta mer yippey :

2010-06-19 @ 18:54:40
Postat av: Annsofi

haha :) Få se om ni kan komma lite tidigare eller inte, men annars går ju 2 veckor fort iallafall :) Du kommer vara så trött på oss sen när du åker hem igen ;)

2010-06-19 @ 19:00:14
URL: http://tildakvasthilda.blogg.se/
Postat av: Mariyama

Nädå jag tröttnar aldrig på er

2010-06-19 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0