potatis!

Hör och häpna! igår åt hon POTATIS!!!!!
Men istället för att mosa som jag gjort förut och mata henne så kokade jag i bitar och sen fick hon äta den kall. Hon fick korv, köttbullar och potatis på en tallrik och potatis efter potatis slank ner! Så nu ska jag fortsätta med det hade jag tänkt!.

Imorgon är det BVC då. ( ja nu är det rätt dag iallafall!) så blir spännande att se vad hon väger. Hon har varit lite dålig på senaste dagarna att äta dock. Har bara blivit lite grann och sen har hon velat ha tutte istället.Men det kan vara tänderna som spökar.

Igår fick min syster ringa och omboka min tandläkartid då jag inte vågar för min telefonskräck ;p Fick en tid den 5 feb så blir ändå på denna lön men har ju 300 i rabatt så en undersökning ska väl inte kosta allt för mycket. Syrran sa ( hon låtsades vara jag) att hon helst ville ha en kvinnlig tandläkare om det gick bra och det gjorde det såklart!. Så slapp hon säga att jag inte ville ha just han ;)

Det blev inte 3 sovpauser igår utan bara 2 men en lång istället. Från halv 12 till halv 2. Sen somnade hon kl 19 och sov ända tills 3 då hon ville in för tuttning och sen sov hon ända till 07. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0