På bättringsvägen..

Uschja vilka dagar! Men äntligen är hon bättre. Nu kan hon äta ( mest bröstmjölk som gäller dock) och få behålla det! Hon kräktes ca 10 ggr den natten och sen 2 gg igår och en gång idag. Jag är helt slut nu efter några nätter utan sömn och idag på dagen har hon såklart bara sovit 2 korta perioder...Igår sov hon nästan hela dagen så jag fick iallafall små korta sovpauser då.

Tvättstugan har jag haft igår och fick bli en snabbbokning idag med då hon kräktes ner allt och alla sista gången hon kräktes imorse. Mitt duntäcke fick tvättas med då hon självklart prickade in det med.

Inatt hoppas jag att allt ska vara som vanligt igen och att hon kan sova i sin säng igen. då ska jag SOVA!
Själv mår jag småilla hela tiden men det vill inte bryta ut och det är ju bra iofs!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0