Minerva 9 månader!

Grattis mammas lilla tjej som knappt sovit inatt!
Ännu en natt då hon vaknat stup i kvarten och kl 3 var det dags att gå upp tyckte hon. Hon fick leka av sig i sängen och en stund senare. ganska ironiskt men kl 03.37 somnade hon igen! precis på sin födelsetid..förra månaden vaknade hon precis då. skumt. Sen var det full rulle kvart i 7 igen så nu busar hon omkring på golvet. Själv är jag halvt död efter 2 nätter med lite sömn men får ta igen det sen kanske. Hennes 3e och 4e övertand är ju på väg så tror det kan ha att göra med hennes dåliga sömn.
Tycker det är dags för ett då och nu!

Här är Minerva för exakt 9 månader sen. kl halv 8 på morgonen togs kortet


Och här har vi underverket kl halv 8 9 månader senare ( blev en profilbild då hon inte ville posera idag! )


Mamma älskar dig!


Idag måste jag ta mig iväg till ica maxi och köpa köttfärs. Det är så himla kallt så Minerva får stanna hemma. Hon har inte tyckt om vagnen senaste dagarna utan ska bara bli buren och det blir smått jobbigt att bära både henne och maten. Helst hade jag stannat inne själv men måste man så måste man.

Nu ska jag och Minerva ner och äta lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0