Död mobil

Så nu är nästan batteriet helt dött på mobilen och min sötaste lilla dotter har ju gjort glapp i laddaren så kan inte ladda om jag inte sitter och håller med båda händerna hårt på ett sätt och det har man ju tid med ? =)
Har inte råd med ny laddare heller så den får vara död tills löning :)

Nu sitter Andreas och installerar sin nya dator. Tro han bor i något alternativt universum eftersom tobaksaffären man hämtar paket ifrån visst hade öppet idag!. Jag gick förbi på väg till Willys då jag tyckte det var mycket konstigt dom skulle haft stängt och mycket riktigt. Öppet till kl 14 var det :)
På deras öppetlistra på dörren stod julafton,
juldagen och nyår stängt så vet inte vilken dag han trodde det var idag ;p

Det är helt otroligt mycket snö ute idag!. Var nästan upp till knäna här ute på innegården så det var tur jag inte hade med Minerva ut för jag hade inte kommit fram till förådet där jag har vagnen!
Har snöat hela natten och dagen m.m
Isande kallt var det med och trodde hjärnan skulle frysa till is. Men vackert är det iallafall!

Måste ladda batterierna till kameran med så jag kan lägga upp lite bilder, ska försöka få ork att ta med laddaren ner till köket nu när jag ska laga mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0