Trevlig alla hjärtans dag!

Idag har mina 3 favoriter fått choklad! Andreas och Minerva fick en varsin ask med chokladhjärtan ( jaja Minerva fick 2 resten tog jag i den asken ;p ) och Bob fick en 200g dajm chokladkaka. Mina favoriter i Stockholm fick pengar så syrran kan köpa lite hjärtan till dom med.
Andreas ska bjuda mig på lunch på fin restaurang! ( jaja Max men gott är det iallafall!)

Minerva har blivit en riktig liten vamyr nu. Har ju haft så lyxigt att hon inte bitit mig när hon tuttat men den lyxen är över nu.
Värsta är när hon biter tag sen drar iväg så att hon skinnar mig typ. aj aj aj. Så blir garanterat mindre tutte nu och det är ju iofs bra!

Ikväll ska jag inviga egenlagad spagetti med köttfärssås så får vi se hur det går med det!. Burkmat går ju inte alls.
Igår fick hon kycklingpytt och det gick hem iallafall..kyckling och potatis i lagom stora bitar!

Om en vecka är det dags för 10 månaders kontroll på BVC. Får hoppas hon gått upp lika bra som sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0