Snökaos

Ja nu är det så mycket snö ute så när jag gick till Willys fick jag gå i snö upp över knäna. Bänkarna såg man inte sitsen på utan bara ryggstöden och snö i drivor överallt. Väldigt mysigt ändå tycker jag!
Kalaset hos Andreas mormor/morfar fick förflyttas till imorgon då det inte är plogat så man kommer inte upp till dom.
Synd då jag såg fram emot det men då blir det trevligt imorgon istället!

Idag ska flera mammor från Jönköpingstråden träffas och vara barnlediga och festa till det lite, så avis att jag inte kan vara med men Andreas har rollspel ikväll så han kunde inte ta Minerva. Så typiskt när det äntligen händer något så går det ändå inte. Men men kommer väl mer tillfällen i framtiden kanske.

Minerva har inte bajsat på flera dagar nu igen så det blir väl ett stort lass inkommande inom en snar framtid. Borde köpt lite katrinplommonpure för att sätta fart på magen men hon verkar inte ha ont i magen eller något iallafall.

Minerva fortsätter träna på gåendet men är fortfarande lite feg och sätter sig helst ner men det släpper mer och mer nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0