Så nu var det fredag igen..

Idag är det tö! massa plusgrader och slask ute. Undra var all snö ska ta vägen nu när den smälter. Lär bli mycket översvämmningar. imorse har jag hört massa dunsar utanför fönstret och tror det var alla istappar som suttit ovanför. Vi har ju som ett tak utanför så tack och lov får inga dom i huvudet iallafall.

Minerva traskar vidare och det blir mer och mer för varje dag som går :) Har försökt filma men varje gång hon hör kameran så stannar hon och sätter sig ner. Men någon gång ska jag väl lyckas!.

Idag ska Minervas faster Sofia tömma sin lägenhet. Dom flyttar till Australien, hon och hennes sambo på torsdag så vi ska få en massa möbler och så ska det ner saker till källaren så idag blir det undanplockning för min del och flytthjälp för Andreas del.
Blir lite nytt till Minervas rum då med. Ett skrivbord och en byrå så ska fixa in hennes TV och DVD sen så det är klart. Inte för att hon är så värst intresserad just nu men så småningom.

Igår storhandlade jag på Willys för 20 dagar så får se hur det går med matsedeln om den går att hållas! Blöjor är fixade med så det enda som kommer behövas köpa är färskvaror. Hoppas på att dra ner lite på matkostnaden på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0