Just när jag ska skriva...

kommer lilla trollet in såklart!.
Hon gick till Tvn dock så får kanske några minuter!
Igår fixade jag fint i hennes rum efter att hon fått sina nya möbler. Blev finfint och damen gillar det.
Igår var en riktig otursdag för Minerva då hon ramlade alldeles för många gånger. En gång ramlade hon baklänges in i elementet och fick en bula i huvudet. Hon mår bra dock och det är det viktigaste!
Men är väl detta man får stå ut med ett tag medans hon lär sig att gå mer stadigt antar jag.

Idag ska vi till farmor och farfar för att fira av faster! kl 13 ska vi vara där så denna dagen kommer att gå fort. Ska passa påa tt baka bröd nu på morgonen bara hade jag tänkt. Nu är Minerva här och slår på tangentbordet så får nog sluta nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0