Baddags!

Igår testade Minerva på nya badbaljan och det var populärt! Skönt för mig med att inte behöva sitt med i och hålla i henne utan här sitter hon helt själv. Jag är ju självklart med henne hela tiden.
Här har vi lite badbilder!




Idag så kom Minerva in från sitt rum och tittade på mig..Sen kände jag stanken!. det t.om bubblade upp bajs över blöjan på henne! Aldrig har hon bajsat så mycket, hela blöjan var totalfull + kläder och rygg så det fick bli duschen för lilla damen! Var t.om mer än när hon hade maginfluensan ;) Men nu har hon åtminstone tömt tarmen ordentligt!

Jag är på bättringsvägen nu men febern kommer och går lite som den vill dock men det är inte så illa som förut dock. Andreas är ju sjukare nu men skulle försöka jobba iallafall.

Här är dagens grimas:



Kommentarer
Postat av: Ness

vilken sötnos :D

2010-02-09 @ 14:44:50
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0