Blogga ??

oj, jag har verkligen inte haft vare sig tid eller ork att skriva men ska försöka bättra mig :)

Nu är hösten här och Minerva har börjat på dagis igen. Sjuk har hon varit i helgen med. Feber och virusblåsor i halsen så lördagen var riktigt illa men nu är hon topp 10 igen :)
Själv står jag med i vikariepolen sen i torsdags så det är bara att vänta varje morgon på att telefonen ska ringa! Inget än sålänge dock.

För 2 veckor sen var Jenny här och då var hon,jag och Zandra på Lars Winnerbäck och sen var det fest hela helgen! Minerva var hemma med pappsen och det funkade bra det också!

Nu på fredag kommer Veronika hit och då blir det fest igen men sen blir det slut på sånt tills 19e nov då det är kryssning :) Minerva ska få äran att vara hos min syster och hennes kusiner i ett helt dygn! Men det ska nog gå bra så kusintokig som hon är. ESSA skriker hon högt när hon ser bilder på dom på datorn och gör allt för att ta sig in i datorn ;p Sen hämtar vi henne direkt när båten kommer iland igen!

Ska ta några bilder och få in i bloggen med. Hon har blivit så stor nu, mammas tjej! Går upp i trappor som hon inte gjort annat men ner är lite svårare men det tränar hon på för fullt på dagis där dom har trappräcke i barnens höjd :)

Nej nu ska jag vila lite då jag har lite att ta igen efte nattvakan fre-lör med en jätteledsen dotter som var för sjuk för att tutta!

Blev ett litet inlägg iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0