Kalasdax

Igår hade vi då kalas för Minerva. Hon fick massa tuffa kläder och Aristocats filmen. katter..det gillar hon :)
Tårta var hon inte lika förtjust i så hon ville mest traska runt och leka. Hon somna inte förens vi var hemma runt 14 så det blev relativt sen läggdags på kvällen.

Idag är det HV-djurgården igen. 1-1 i matcher och hoppas på 2-1 till HV ikväll då.

Halv 5 ska jag på föräldrasamtal med Bob. Har jag tur hinner Andreas hem från jobbet så slipper jag ta med Minerva.Men det ska väl gå annars med. Hon hittar nog nått kul att leka med!

Det har startat en ny Jönköpingstråd på familjeliv som är mer aktiv än den förra så nu kommer det bli massa träffar igen :) På torsdag är det dags för den första! Det ser jag fram emot :)
Sen om 2 veckor är det dags för gemensamt ett års kalas med gamla tråden hemma hos Johanna och lilla Moa. Ser jag också mycket fram emot! Sen börjar dagis för Minerva och det är pirrigt men hon kommer nog gilla det :)

Nu har Minerva nyss vaknat så dags att gå ner och laga lite lunch åt kräsna damen som inte brukar vilja ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0