Baka baka liten kaka

Idag har jag bakat, bakat och bakat igen! Först bullar sen tårta och till sist drömmar. imorgon blir det kalas för Minerva hemma hos farmor kl 11. Idag har vi även kollat på hockeyn nere i vardagsrummet. Minerva och jag heja på HV såklart medans Bob hejade på Djurgården. Efter en nervpirrande förlängning vann till sist HV! Andreas är iväg och spelar rollspel då det är lördag idag.
Nu är jag så trött så trött men Minerva vill inte sova än så får vackert vara vaken en stund till! lite tragiskt när klockan bara är 7 en lördagskväll men för mig är alla dagar detsamma.

Den 21 maj kommer dock Veronika hit! och eventuellt Jenny med. Då blir det fest på fredagen och sen utgång! längtar ihjäl mig! Andreas får stanna hemma med Minerva men jag är ju också hemma tills runt 23 iallafall skulle jag tro. Vi har festen här hemma på nedervåningen så allt är planerat så bra det kan bli!

Nu ska jag surfa lite facebook innan Minerva kommer tillbaks för tutte och nattning! Here she comes föresten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0