Allt ska in i munnen!

Idag spred sig en liten bajslukt runt och jag kollade blöjan men inget där! Tänkte att det var väl utifrån då. Sen hittade jag en blöja på golvet....med lite lite bajs i och jag undrade var "korven" var som Andreas berättade att hon hade lagt.. Jo då den hittade jag en bit bort så nu undrar jag om hon har gjort sin debut i bajsätning! Så nu var kretsloppet slutet! in ut in igen.

Igår till min stora fasa upptäckte jag henne med en möglig fralla som hon glatt knapprade på! Andreas hade städat sitt datarum och hittat en fralla han glömt som hamnade i soppåsen. Sen var ju Minerva glatt där och rotade runt i soppåsen såklart! Hela Minerva var full med mögelsporer =( Farmor Mia ringde giftcentralen men dom sa att någon enstaka gång inte är farligt mer än att man kan få diare. Men det klarade hon sig utan!

Idag somnade inte Minerva förens runt 12-halv ett och sov ända tills kvart över 2! ja sov också en timma så var jätteskönt. Men vad eftermiddagen blev kort! i vanliga fall sover hon runt halv 11 till 12- halv ett.

Igår såg vi på hockeyn. Minerva orkade med hela första perioden sen fortsatte jag se den i sängen så hon fick sova. Gick som sagt var inge bra för HV men imorgon är det hemmaplan så då blir det revenge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0