Spindelinvasion!

finns det nått jag hatar så är det spindlar! hela kroppen står stilla och jag bara skakar typ!
Fanns en spindel i datarummet häromdan som Andreas tyckte kunde vara där..tur jag inte har min dator där men igår hittade jag spindeln på mitt täcke! den fick dö efter mycket om och men och skakningar etc..antog att den åkte snålskjuts på Andreas huvud in eller nått men idag fick jag syn på 2!! TVÅ! likadana i taket i sovrummet.
Det fick bli att dra in dammsugarn.
Nu när jag tagit bort spindlarna och ut med dammsugarn ser jag en 3e!! TREDJE OMG spindel i taket!! vad är det här ??? har dom byggt bo eller ?

överväger dammsugarn igen men nu var det ju så här att när jag satte på dammsugaren hör jag ett illtjut och iväg springer, ( ja hon springer verkligen) Minerva iväg i sin gåstol stackarn..jätte rädd. Jag lägger henne i sängen sålänge de nsekunden det tar att ta bort spindlarna och då gömmer hon huvudet i kudden, lilla gumman:(
Inte visste jag att hon var så rädd för dammsugaren inte..får bli ändring på det!..nu måste spindel nr 3 bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0