Söndag

Ännu en dag hemma och tror förkylningen håller på att lägga sig lite hos Minerva så vi snart kan vara ute och röra på oss igen! Hon har upptäckt tanden nu så hon håller på att fingra på den mest hela tiden:) Själv har jag ont i halsen igen nu. det kommer och går på mig och värst är det på morgnarna men bara jag är frisk till nästa helg då det är ullared så! Minerva sitter och skriker i sin gåstol ( inte skrik som i skrik utan som i prata jag är så glad skrik)Hon har börjat använda stolen som hoppstol med så antar hon bränner massa kalorier för tillfället till mammas stora förtret. Min hon amar minst varannan timma + gröt till middag så hoppas att hon fortsätter öka i vikt nu. Vi ska inte tillbaka förens den 14 då det är läkarbesök också.Men den 12e ska vi på uppföljning av knölen dom trodde var en bencysta så antar hon vägs då med :)

Kommentarer
Postat av: Malin Isenfors

Hej! Ville bara säga hej och att jag tittar in här och läser lite då och då. Vad stor Minerva blivit, söt som en liten kaka är hon! Kram!

2009-09-21 @ 02:44:46
Postat av: Annsofi

Tack! ja hon växer som det knakar :) hoppas allt är bra med er och er lilla ( stora?) plutt :) kram

2009-09-21 @ 12:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0