Shopaholics

Idag gick jag, Andreas och Minerva hem till farmor och farfar och hälsade på. Minerva fick äta gröt och farmor matade! Och för första gången åt hon riktigt riktigt bra och t.om gapade efter skeden! Nästan all gröt fick hon i sig med min lilla flicka!

Här matar farmor Mia lilla Minerva


Sen tog vi en promenad till HM då farmor hade sätt en kappa Minerva bara måste ha! Så det blev shopping för hela slanten!. Farmor köpte kappan, hello kitty sockeplast och en ursnygg brun munkjacka både jag och farmor blev tok förtjyst i! Andreas rynka på pannan och visade någon annan neutral munkjacka men nej nej!
Andreas hittade såklart lite saker han tyckte Minerva skulle ha så det blev ett brunt linne, ett vit/brunt linne med texten " daddy loves me" på och en söt tröja med ett rådjur på.
Själv valde jag ut ett par bruna skor att ha i bärselet/vagnen, 2 bruna mössor med nalle puh + Tiger och ett par tillhörande vantar till nalle puh mössan!
Mamma väljer, pappa betalar! nice kombo eller hur ? :)




Minerva fick mannekänga i mössorna och så här söt blev hon:

Nalle puh


Tiger:


Här ligger Minerva på farmors mjuka härliga filt!


och här är Minerva i farmors knä



medans jag suttit och skrivit har nu Minerva krypit fram till mig framlänges! Stå på alla 4..jucka lite grann sen ta fart och hopp..sen jucka lite grann, ta fart o hopp!..osv :) Målet blev till slut min stortå hon sög sig fast vid men började direkt gny efter det! vad nu det kan bero på !!
Men nu kan hon ta sig både fram och bak men bakåt går mycket mycket snabbare dock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0