Radiobilarna!

Minerva verkar roa sig som om hon vore på Tivoli!..en hejdundrande fart rakt in i byrån, sen ut,sen pang in igen och lite skratt..sen vidare till sängen för att göra likadant!
Idag har hennes kläder från tradera kommit! kul kul, fast mer roligt för mig antar jag! bra då hon börjar växa ut sina bodies och pyjamasar etc! Synd bara att storlekarna är så knäppa..i midjan kan hon ha st 62 fortfarande men på längden har hon nästan växit ur 68 medans 68 är jättestora i midjan så dom åker ner! Nu har jag införskaffat massa 74 så får se hur stora dom är på henne då :)

host host hörs det från datarummet. Bob var ledig idag så fick bli en extra dag hemma för att krya på sig och på torsdag är han ledig igen.

om några dagar ska vi boka syrrans o hennes barns tågbiljetter för julresan hit..90 dagar innan resdatum kostar det bara 200kr för 1 vuxen 1 ungdom och 2 barn tillsammans..så 400:- Tur och retur..billigare än en persons bussresa hit. Så man får ju vara ute i tid :) Så ska dom stanna över jul och nyår! det ser jag fram emot. Förra nyår (gravid) somna jag runt 22 och vakna vid smällarna för att sen sova vidare. inte vidare kul nej! nu ska det minsann skålas i en cider iallafall!
På fredag ska jag ut och ta en öl med Zandra efter att Minerva somnat så ska bli kul att komma iväg lite och sen är det ju Ullared på lördag morgon kl 7! tur man är uppe med tuppen när man än går och lägger sig :)

Efter Minerva sovit middag idag ska jag, Bob och Andreas spela ett rollbrädspel han har lånat hem..blir väl han som vinner som vanligt för jag har 0 clue hur man spelar såna där spel :) ( är som vanliga spel, monopol etc men för vuxna och lite annorlunda) Tar en bild sen när vi spelar om jag kommer ihåg!

Här har vi Minerva under dagens promenad runt sängen








idag har jag köpt hennes första tandborse + tandkräm! En rosa bamse borste blev det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0