jippi äntligen fredag!

Så sa man en gång i tiden men nu när man går hemma är det fredag hela veckan lång!
Idag fyller min systerson Ibrahim 15 år ! hipp hipp hurra! kommer få en toppen present men det kan jag inte berätta just nu vad det är..
känner mig helt frisk nu men blir ingen utgång ikväll så jag inte får ett återfall, däremot blir det Ullared med farmor imorn..hakklappar och våtservetter står på listan och lite till.
Idag har jag städat sovrummet så att det ska bli mer plats för gåstolen..flyttat lite saker etc samt rensat ut bland alla hennes kläder!. var inte så mycket dock som var för smått så hon har tonvis med kläder!
La henne i sin säng som står i datarummet för tillfället, när jag skulle dammsuga. fast då blev hon mammaledsen istället men bättre det i 1 min än dammsugarledsen antar jag.
Blir bra när Andreas blir klar med hennes rum, han behöver hämta hem mer vitfärg sen så.
Och tror ni inte det finns en ny spindel i taket idag! fattar inte var dom kommer ifrån..hmmmm...den är borta (börjar direkt att klia)...ahh där på väggen var den!

Minerva logger i sängen med ett hav av leksaker just nu.. Min nalle jag hade när jag var yngre som är lika stor som henne var en klar favvo idag!..hon skratta så hon kikna när den satt på hennes mage och pussade henne mot munnen.

Tidigare idag tog hon 3 steg innan hon föll pladask så kommer mer och mer nu! sen ställde hon sig på alla 4 med raka ben istället för på knä men började gråta av chocken tror jag ;p
Här har vi henne när hon får syn på mig och kameran!

(leker med min helg pepsi som jag får unna mig en gång i veckan!)
När hon ser mig och kameran hörs ett glädjetjut och direkt iväg!

kämpa på du lilla gumman!

(tyvärr ser man inte hennes lilla riskorn till tand på bilderna)
Pladask ner


Men snabbt upp igen!


Undra om dom har grindar på Ullared annars får det bli en tripp till ikea innom en snar framtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0