Gnällspik nr 1

gnäll gnäll gnäll hela dagen igår! enda som passa var att få stå ( och inte i gåstolen utan att hålla henne) Antar det är nya tanden som spökar eller att en ny kommer upp som jag redan skrivit kom jag just på ja!
Tur att hon är så underbar och söt ändå!
Idag har Andreas gått och jobbat så hoppas han är smittfri och allt men det borde han vara och Bob är i stort sett bra nu så det är skönt. förkylda är vi hela bunten fortfarande dock så blir ingen öppna förskola denna vecka heller.
Dels ifall hon smittar med sin förkylning dels för att inte bli smittade av något nytt!
En promenad ska det bli idag iallafall..hon fick gå ut lite igår kväll med Andreas och vilken lycka! var ju några dagar sen hon var ute tyvärr.
Hennes bajs är fortfarande alldeles grönt och nu kan det inte bero på blåbären för några dagar sen däremot kan det vara för förkylningen har jag hört.
Just nu är hon på toppen humör så hoppas det blir en sån dag idag :)
här har vi snuttan när hon äntligen somnat igår kväll


och rollspelet som vi spelade i förrgår gick sådär! Andreas vann överlägset såklart och jag kom 2a med 2 poäng över Bob!
Man skulle bygga postkontor i tyska städer och göra olika långa rutter mellan städerna för att få poäng. men alla tyska namn gav mig bara sug efter öl dock! munchen, bayern, pilsen osv!
Minerva fick vara med också fast efter att ha ner allt på golvet några ggr fick det bli vattenflaskan istället!
här är Minerva och lite av Bob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0