Fredag

Idag är Minwerva mycket bättre! fortfarande lite lite feber men all energi på topp igen! Igår orkade hon inte stå,hoppa rulla runt och allt hon nu brukar hitta på men desvärre så blev hon aldrig så trött så hon kunde få ro att sova istället..sov ca 10-15 min sammanlagt på hela dagen!
NU är det full fart igen på väg baklänges från ena änden av sängen till den andra!

Gåstolen är ihopbyggd och den verkar vara en succe! idag han jag t.om koka ägg till frukost medans hon roade sig själv i stolen!
Har inte riktigt kommit på att man ska gå i den men så hade hon hala strumpbyxor på med iofs!


Tog en bild igår när hon var som ynkligast lilla gumman.


Men nu blir det väl back to normal igen!. imorgon tänkte jag storstäda hela huset medans Andreas får ta Minerva! har jag tur hittar jag mina nycklar som försvann spårlöst i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0