Där kom den!

Nu har tanden ploppat ut från köttet så att säga så nu ska den bara växa :) man ser hela uppansidan på den nu..gick väldigt fort tycker jag, se om den växer lika fort.
Aj aj säger mina tuttar sen antar jag!

Igår blandade jag i lite blåbärspure jag köpt på barnmatsburk i banangröten och vilken hit kan jag säga! en hel portion åt hon! och det märktes i blöjan idag..Alldeles mörkgrönt var bajset :)

Andreas var hos doktorn igår och det är tydligen en virus infektion, Läkaren trodde nog det var Bob som kommit hem med smittan från skolan den boven!

Idag körde vi näsfrida på Minerva igen och det var absolut inte poppis men det satte fart på ruljansen av snor!

Nu ska jag ner och steka pannkakor till lunch, det har jag inte ätit på evigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0