WOW Pampers!

Testade Pampers för första gången idag och jag säger bara wow!! dom är ju hur tunna som helst och måste vara helt oroligt sköna att ha på för lilla tösen!..återstår bara att se om dom håller för hennes bajserier med ! är visserligen dyrare men det kanske man får ta!

Idag skulle vi till A6 och Claes ohlsson för att köpa cykellampor till Bob men  i väntan på att dom skulle öppna kände jag att jag inte orkade så skulle kolla in ÖB istället. Så jag kollade veckans erbjudanden och hör och häpna!..just cykellampor var i veckans annonsblad!. så fick både lampor och batterier för 69 kr, som hittat :) hittade jättesöta prinsess gardiner med jag bara måste ha!..Att jag inte såg dom när jag köpte blomgardinerna.. men bra att kunna byta med iofs :)
Blev en promenad på nästan 2 timmar och hemvägen var grinig för damen var så trött men tillslut sov hon gott i vagnen.

Nu struttar hon omkring i gåstolen och till mammas förtvivlan styrde hon raka vägen till hennes klädlåda jag hade glömt att stänga!!

vad för roligt kan man hitta här?


jippie en tröja!


hmm vad mer ? ja mamma titta en tröja till!!!



Nu har stegen styrt vidare till min dator så bäst jag avslutar här innan internet ryker igen!

Kommentarer
Postat av: Mia "Miss Marilyn"

Vilken sötis!

Vad roligt att hon går i en gåstol... måste bli helt nya äventyr för henne!! =)

2009-10-21 @ 13:59:47
URL: http://tuggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0