Tvätteri

usch fy och stön på att tvätta!..tättstugan ligger då nere i källaren och vi bor 3 trappor upp utan hiss så blir en himlans massa spring upp och ner. Från kl 11 har jag hållt på och har fortfarande 2 maskiner kvar efter att denna är klar..har bokat in 5 tiden med så jag ska hinna! Vi hade på tok för mycket tvätt och precis alla handdukar behövdes tvättas då jag slackat lite med att tvätta sånt. Men blir bra när det är klart.

Just nu håller Andreas på att dammsuga undervåningen hör jag! det är bra. pli på karlarna ska man ha!

inatt var en jätterolig natt!. kl 01 vaknade Minerva och ville komma in till oss. Fast somna om som hon brukar göra var inte lika kul. Så hon låg och skrattade och tjoade i 1,5 timmar. Sen äntligen somnade hon om och jag bar in henne kl 3 till sitt rum igen..kl 5 var det dags igen och då hade hon sovit klart för natten tyckte hon..så jag är lagom utvilad idag.

Nu är det dags för tvättstugan igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0