Torsdag

Igår var vi på BVC på 6 månaderskontrollen och allt var bra med Minerva. Hon vägde 7045 och var 69 lång så växt hela 1 cm sen i måndags hos läkaren ;p..neh men Minervas huvud låg lite snett där så var därför! hon fortsätter följa alla 3 kurvorna så det är skönt! Igår skulle hon få lasagne till middag men det var som med potatisen..kväljningar och usch och fy! Antar jag får ge en sked om dagen till hon vänjer sig. Gröt är en klar favorit dock. morgon blir det 25 års fest ska bli så kul! present är införskaffad så nu är det bara lite öl som fattas! Jag ska vara där kl 20 så jag hinner söva Minerva etc etc innan jag åker! Och skulle det mot förmodan bli kalabalik här hemma får jag väl komma hem igen. en det skulle väl vara typiskt just denna natt då hon annars aldrig är obstinat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0