Titta jag sitter!

min syster frågade idag om Minerva sitter själv och jag sa bara med händerna i golvet än sålänge.
Så när vi satt i sägen och  hon hade mitt täcke som ryggstöd lutade hon sig plötsligt fram så hon satt helt rak i ryggen och lyfte armarna och balanserade med dom!..utan skydd någonstanns!..och oj vad intressant det var! satt några sek innan hon tippa bakåt sen fram igen och om :)
Hon var mäkta imponerad av vad hon just lärde sig må jag säga!..Bad Andreas ta ett kort men han filmade lite istället!.

http://www.youtube.com/watch?v=Wqi9W68_9iA

Min duktiga flicka!
Idag var husskötaren här ( men gud hjärnsläpp i huvudet så kommer inte ihåg vad det heter!!! )
Hon kollade på toaletterna och sa att rörmokaren får komma och kolla om tätningen släppt! så troligast på fredag då.
Fastighetsskötare heter det föresten!

Här är dagens bild på Minerva! :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0