Söndag

idag har vi inte gjort allt för mycket. Vi tog en familjepromenad till ica maxi och handlade euro shopper blöjor! få se om dom är bättre än Libro som hon bajsar igenom hela tiden.. willys var slut i hennes storlek. Igår var vi och hälsade på faster och farmor och Minerva fick en väska med baddjur av farmor vi ska inviga idag eller imorgon! Var tydligen en nyöppnad affär inne i stan med lyxprylar för barn! najs najs. Annars händer inte så mycker mer än att jag öppnat mitt WoW account igen och småspelar lite med Andreas i den mån det går när man har en attention bebis hemma! Just nu har hon precis vaknat och leker med min mobiltelefon.

Kommentarer
Postat av: Mia "Miss Marilyn"

Heej!



Vad söt hon är din Minerva!

Hoppas att min bebbe kommer snart!! =)



Kram

2009-10-04 @ 17:41:38
URL: http://tuggis.blogspot.com
Postat av: Fru F

Henne har jag redan frågat:-)

Men Tack ändå.



Fru F

2009-10-04 @ 21:51:11
URL: http://nuvilljag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0