Söndag

Blev ju en kul fest igår!
jag hann nästan fram med bussen så ringde Andreas och jag var tvungen komma hem igen då en liten mamma gris bara skrek och skrek och skrek!.
kvälllen börja bra då hon somna som vanligt runt halv7 men precis när jag skulle gå så vakna hon såklart. Så av med kläderna och börja om..tror hon kände på sig att jag skulle iväg för hon vägra somna om. Till slut fick Andreas lägga sig hos henne och jag stack iväg. men som sagt..20 min senare var det full kalabalik hemma!
Jag fick iallafall gå och lämna presenten och hann vara där ca 30 min innan bussen hem skulle gå. Så kl 22 var man hemma och i säng igen då!
Hon blev jätte lugn när hon fick höra mig i telefonen men det var ju bara tillfälligt då jag inte kunde prata med henne konstant så!
Mammas lilla tjej är vad hon är!

Nu vägrar hon somna med fast hon är jättetrött men nu ska jag iallafall vara hemma så det får ta den tid det tar.

idag fick hon testa morotspure och det gick faktiskt ner! halva burken blev det och sen mango/päron pure en halv burk. duktig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0