Sänghimmel

Nu har sänghimmmeln kommit på plats då jag upptäckte att taket inte behövde borras i utan man kunde skruva i kroken! bra bra.
Så här blev det när den är på plats!


Här har vi Minerva i full fart fram till kanten!


Imorgon ska Andreas sänka golvet i sängen så att hon inte ramlar ut då hon har börjat försöka ställa sig upp nu!..går undan här hemma minsann.

I gåstolen har hon börjat gå som man gör med ett ben före..förut körde hon jämfota dansen och hoppade framåt så chansen finns ju att hon går något steg på julafton som jag tippat! 2 månader to go! ( hah va fyndig jag var! "to go" att gå,eller som jag först menade 2 månader kvar" ;p)

Minsting kusinen Essa är sjuk hemma hos syrran så får se om Bob får med sig lite basilusker hem på lördag..Bob får inte bli sjuk iallafall då dom räknar in sjukfrånvaro med i betygen! inte bra inte och han har ju redan varit hemma en vecka i början av terminen.

Imorgon ska jag hoppas på en tid i tvättstugan då vi har ett helt lass med tvätt. typ alla handdukar och massa annat! Tur att Andreas är pappaledig fredagar nu så jag kan tvätta hela dan ( om det är ledigt)

igår såg jag en skräckfilm "orphan" Den var faktiskt riktigt bra men var lite rädd ett tag och Andreas var iväg på rollspel!..i början på filmen födde mamman fram sitt barn som var dött och efter det kunde jag inte släppa tanken på att något skulle hända Minerva under natten så var orolig hela tiden. kl 04 låg jag och funderade på om jag skulle gå upp och kolla till henne med risk att väcka henne men Minerva gjorde valet åt mig med ett IIIIEEEÖÖÖÖUUU ( mamma tutte!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0