regn regn regn

skitväder med andra ord. Idag ska vi ev till farmor och hälsa på, skulle bli under eftermiddagen nån gång så får se när. Hoppas det inte regnar då för regnskyddet passar inte till denna vagn. Igår när Minerva hade somnat bar jag in henne till hennes rum och där sov hon vidare! i hela 15 min till,sen ropa hon på pappsen som bar in henne till mig och där blev hon kvar resten av natten då...a good try iallafall! Just nu strosar hon runt i sin gåstol och pratar för sig själv. Hon var så trött så trött idag när hon skulle sova förmiddag! vägrade sova men var så trötter att hon bara grät stackarn. Till slut somnade hon iallafall och sov ca 1 timma så nu är det full gång igen!.Hon blir så arg för att hon inte kan ta sig över tröskeln ut i hallen..står där och skriker nu. är väl bara en tidsfråga innan hon klarar det dock men om en vecka kommer grinden upp iallafall så då är det fritt fram! jag har just smällt i mig en påse med ZOO godis! mumma men inte för magen dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0