mamma + dotter = <3

Idag har vi mestadels myst om vi inte räknar en snabbis till ica innan regnet kom.
En del av Minervas skorv är borta men kör med lite salva nu med för att gnugga bort resten sen.
igår kväll smet Andreas iväg på rollspel så jag och Minerva la oss tidigt och mammig som jag är så fick hon sova me mig hela natten ( fy skäms jag vet) inatt blir det hennes säng igen dock!

Syrran berättade imorse att det hade dragits 2 ggr när hon handlade för en vecka sen och gång nr 2 drogs idag så hon ringde Nordea som skulle rätta till det under dagen så jag kollade mitt konto med bara för att se att allt var rätt men dom hade gjort samma för mig med!. en den 25e och en den 26e hade dragits 2 ggr. Jag ringde banken och dom sa att dom jobbade på högtryck för att fixa det, var tydligen massor det hänt för!..Tur att det inte rörde sig om stora belopp men jobbigt för dom som har planerat att kanske köpa nått och sen är alla pengar dubbeldragna för nått dom köpte förra veckan!

Andreas kommentar om det här kommer att bli BYT BANK! han tjatar alltid på mig att byta till Danske bank som han har men så lätt ger jag inte upp!

Bob gick till sjuksyster häromdagen som inte trodde det var något allvarligt ( efter att ha känt lite och ställt frågor ) och att han skulle komma tillbaka om en vecka ifall han fortfarande hade ont..får man lita på henne då antar jag.

Lördag om en vecka ( den 10e) ska vi ha halvårs kalas för Minerva! Då ska vi äta tårta och bullar..alltid bra att hitta anledningar att få äta det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0